طراحی انواع حروف برجسته در تابلو سازی شیراز و تهران

تبلیغات محیطی جذاب  در شهر های مختلف مانند اصفهان و اراک و شیراز و..  تاثیر بسیار زیادی در معرفی یک برند و افزایش فروش محصول ایفا می کند . نمای فروشگاه و ساختمان و همچنین استفاده از رنگ بندی های جذاب و داشتن یک سردر زیبا با نورپردازی  مناسب  در تابلو سازی شیراز و اراک و کرج تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان و مشتریان دارد.

تابلو سازی شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه مطب و داروخانه و آرایشگاه در روحیه مشتریانی که مراجعه می کنند تاثیر بسیار شگرفی دارد. دکوراسیون خارجی و تابلو سازی  یک فروشگاه یا داروخانه و آرایشگاه در جذب اولیه مخاطبان مخصوصاً در ساعات شب اثر گذار است. بسیاری از افراد هنگامی که از جلوی مغازه فروشگاه داروخانه ی آرایشگاه شما عبور می کنند به طور ناخودآگاه جذب سردر مغازه و دکوراسیون خارجی و نورپردازی می شوند.  یکی از مهمترین بخش هایی که سبب جذب  مخاطبان و افراد و آشنایی با برند شما می شود استفاده از تابلو برجسته در سردر فروشگاه و آرایشگاه و داروخانه می باشد.  تابلو سازی حروف برجسته در تابلوسازی شیراز و تهران و کرج و.. انواع مختلف دارد.

برخی از انواع حروف برجسته در تابلو سازی شیراز و اصفهان و  تهران و… عبارتند از:

  1. حروف استیل
  2. حروف چلنیوم
  3. حروف پلکسی
  4. حروف وکیوم
  5. حروف فلزی
  6. حروف لاس وگاسی
  7. حروف سوئدی
  8. و…

تابلو سازی شیراز

شرکتهای تابلو سازی در شیراز و تهران و اصفهان و بسیاری از شهرها فعال می باشند.  جهت طراحی و ساخت برجسته مناسب با سلیقه خود می توانیم به مجموعه تابلوسازی شیراز و اصفهان و اراک و تهران و دیگر شهرها مراجعه نموده یا با مشاورین با تجربه این مجموعه تابلو سازی تماس گرفته و استعلام قیمت نمایید.

تابلو سازی شیراز

حروف چلنیوم و استیل چه تفاوت هایی دارند؟

استفاده از حروف چلنیوم و استیل در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است و بسیار زیبا و جذاب می باشند. از لحاظ ظاهری در بین مردم باید حروف چلنیوم شبیه هم باشند. اما تفاوت های بسیار مهمی دارند. برخی از تفاوت های حروف چلنیوم عبارتند از:

  • نوع متریال

مهمترین تفاوت حروف استیل و چلنیوم در نوع متریال و جنس آن می‌باشد. حروف چلنیوم از جنس آلومینیوم می باشد . اما  جنس حروف استیل مشخص است و از فلز استیل ضد زنگ می باشد و جهت تولید حروف برجسته استفاده میشود.

  • تفاوت نورپردازی

یکی از مهم ترین تفاوت های تابلو چلنیوم هنگام نصب مشخص می شود. نوع نورپردازی در تابلوهای چلنیوم معمولاً داخل حروف می باشد. نورپردازی برای حروف استیل معمولاً به صورت نوراندریک و یا از زیر در حروف استیل انجام میشود . نورپردازی در تابلو استیل به صورت هاله ای از نور در زیر حروف مشخص می شود. هر چند که نورپردازی با توجه به انواع حروف بسیار متنوع است. اما یکی از تفاوتهای حروف استیل و چلنیوم در هنگام نصب و نورپردازی مشخص میشود.تابلو سازی شیراز

  • نوع لبه های حروف

تابلو استیل برای جلوگیری از از ورود آب و گرد و خاک به داخل حروف در هنگام ساخت تابلو لبه های حروف را با قلع لحیم کنند و جوش می دهند . در تابلو چلنیوم نوار های چلنیوم در کارخانه های تولیدی یک نوار اسفنجی در لبه های چلنیوم استفاده می شود که سبب جلوگیری از ورود عوامل بیرونی مانند گرد و خاک و آب و رطوبت به درون حروف می شود. این کار سبب محافظت حروف و دوام حروف برجسته در طی زمان و سالیان متمادی می باشد.

  • تفاوت رنگ بندی استیل و چلنیوم

یکی از مهم ترین تفاوت های حروف برجسته استیل و چلنیوم تنوع رنگ هنگام تولید آن می باشد .حروف چلنیوم در رنگ های مختلف قابل تولید می باشد. اما حروف استیل معمولا سه یا چهار رنگ تولید و استفاده می شود.

  • براقیت و انعکاس نور

یکی از مهمترین ویژگی هایی که سبب توسعه استفاده از حروف استیل شده است براقیت و انعکاس نور در حروف برجسته استیل می باشد. حروف چلنیوم نسبت به حروف استیل انعکاس نور بسیار کم تر دارد و براقیت حروف استیل را ندارد. انعکاس نور در حروف استیل تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان و ایجاد اعتبار برای یک برند در سردر مغازه و دکوراسیون خارجی آن می شود.

تابلو سازی شیراز

در نهایت باید گفت که تفاوت های حروف استیل و چلنیوم بسیار زیاد است. اما با توجه به نوع برند شما و سردر فروشگاه یا داروخانه و مکانی که قرار است تابلو سازی انجام شود ، باید با مشاورین با تجربه مجموعه تابلو سازی تابان تماس گرفته و نسبت به تعیین نوع حروف برجسته و طراحی و ساخت و نصب آن مشورت نمایید.  مشاوره و نصابان با تجربه مجموعه در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان جهت طراحی و نصب و اجرای انواع تابلو حروف برجسته استیل و چلنیوم میباشند.