Project Description

مراحل تابلو سازی و طراحی و تابلوسازی چلنیوم و لایت باکس و تابلو راهنما کارخانه شیمی دارو 

مشخصات:

آزمایشگاه کوثر
خانم دکتر امینی (میدان توحید)
طراحی و ساخت لایت باکس
با فریم استیل لبه هفت سانت و
تابلوهای راهنما کارخانه شیمی دارو کوثر(سمنان)

طراحی و ساخت و نصب حروف برجسته و تابلو سازی کار بسیار حرفه ای و سخت و دقیق می باشد و کسب تجربه در این صنعت بسیار حائز اهمیت است .تابلوسازی یک کار هنری و صنعتی و ترکیبی از چند تخصص می باشد. برای طراحی و تابلو سازی حتماً به شرکتهای با تجربه مراجعه نمایید . گروه تابلوسازی تابان با سالها تجربه به عنوان یک مشاور از صفر تا صد طراحی وساخت و نصب یک تابلوی نما شیک و زیبا در کنار شماست.

مراحل طراحی و تابلو سازی « حروف چلنیوم و لایت باکس و تابلو راهنما کارخانه شیمی دارو سمنان» به شرح زیر می باشد:

• مرحله اول :طراحی در این مرحله حروف یک تابلو با استفاده از برنامه‌های کرل یا اتوکد طراحی و اندازه گیری می شود.

 تابلو راهنما آزمایشگاه

• مرحله دوم :برش ورق پلکسی می باشد و حروف طراحی شده بر روی ورق پلکسی گلاس در رنگ های مختلف برش زده می شود.

 تابلوسازی کارخانه

• مرحله سوم: خم کردن لبه چلنیوم یا استیل با دستگاه اتوماتیک میباشد. دستگاه عملیات خم مربوط به لبه چلنیوم ی استیل را به همراه برش قسمت های لازم انجام می دهد و در زوایای مختلف تولید و برش می زند.

لایت باکس آزمایشگاه

• مرحله چهارم :چسباندن لبه چلنیوم یا استیل به پلکسی می باشد. پس از آماده شدن چلنیوم یا استیل لبه حروف پلکسی بر روی میز آهنی با انواع همراه با های مخصوص ثابت میشود و با چسب یک دو سه لبه چلنیوم یا استیل به پلکسی چسبانده می شود.

 تابلو راهنما آزمایشگاه

• مرحله پنجم: اجرای زیرسازی حروف می باشد که برای این کار از ورق های pvc استفاده می شود. این ورق ها در برابر نور آفتاب و باد و باران و سرما و گرما مقاوم بوده و برای زیرسازی حروف برجسته و تابلوهای نما استفاده می شود. حروف برجسته ساخته شده بر روی ورق پی وی سی قرار گرفته داران خط کشیده می شود و به وسیله دستگاه سی ان سی و لیزر برش میخورد.

لایت باکس آزمایشگاه

• مرحله ششم: اجرای نورپردازی در حروف می باشد که با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی انجام می شود. این لامپ ها بسیار با کیفیت بوده و در مقابل رطوبت و باد و باران مقاوم می باشد و بسیار کم مصرف می باشند. نورپردازی مهمترین بخش تابلو سازی و نصب حروف برجسته می‌باشد و تاثیر بسیار زیادی در ذهن مشتری و جذب افراد ایفا می کنند.

حروف برجسته کارخانه

• مرحله هفتم: آماده سازی جهت نصب و ارسال به محل پروژه و نصب بر روی تابلوهای کامپوزیت یا دیوار یا ترمووود انجام می شود.

 تابلو راهنما کارخانه