تابلو لایت باکس چیست؟

تابلو لایت باکس یکی از تابلو های تبلیغاتی پرکاربرد در صنایع مختلف میباشند که حالتی باکس (جعبه) مانند دارند. پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا روند ساخت تابلو های لایت باکس روز به روز بهتر شوند و تکنیک های مختلف در ساخت این تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس به کار میروند. در ادامه برخی از انواع تابلوهای لایت باکس را به شما معرفی کرده و قیمت ساخت و اجرای آنها را به شما توضیح میدهیم.

نمونه کار تابلو لایت باکس

قیمت ساخت تابلو لایت باکس

قیمت ساخت تابلو لایت باکس بر اساس فاکتور های معینی در سال 1402 تأیین میگردد که در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی میکنیم و لیست قیمت تابلو لایت باکس را در زیر این توضیحات برای شما قرار میدهیم. در صورت بروز هرگونه سوال با شماره 09128465122 تماس حاصل فرمایید.

1) یکی از مهم ترین فاکتورهای تأیین قیمت تابلو لایت باکس اندازه و ابعاد این نوع تابلو ها میباشد.

2) یکی دیگر از فاکتور های محاسبه قیمت ساخت تابلو لایت باکس نوع فریم دور باکس میباشد.

3) کیفیت و متریال استفاده شده در تابلو و نوع نورپردازی تابلو لایت باکس

4) همچنین نوع تابلوی لایت باکس انتخاب شده توسط مشتری نیز از مهم ترین فاکتورهای مشخص شده در تأیین قیمت این نوع تابلو میباشد.

تابلو لایت باکس تک رو

تماس بگیرید
  • لامپ SMD

تابلو لایت باکس دو رو

تماس بگیرید
  • لامپ SMD

تابلو لایت باکس چلنیوم

تماس بگیرید
  • لبه چلنیوم

انواع تابلو لایت باکس

همانطور که در بالا گفته شد تابلو لایت باکس از انواع مختلفی برخوردار میباشد که در ادامه برخی از آنها را به شما توضیح خواهیم داد.

تابلو لایت باکس کریستالی

این مدل تابلو لایت باکس که به صورت ترکیب طرح چاپ شده که توسط دستگاه لیزر بریده میشود و طلق پلکسی ساخته میشود. طرح و نقش انتخابی مشتری توسط دستگاه لیزر بریده شده و بر روی زمینه طلق پلکسی چسبیده شده و در چهار گوشه ی آن پیچ های مخصوص زده میشود تا در هنگام تعویض طرح داخل تابلو به راحتی باز شده و دچار مشکل نشوند.

تابلو لایت باکس فریم لس

تابلو فریم لس که از یک فریم آلومینیومی در دور آن و یک پارچه که طرح مشتری بر روی آن چاپ خورده شده است تشکیل میشو. این تابلو ها به دلیل راحتی در نصب و تولید یک تابلوی تبلیغاتی منحصر به فرد در حوزه تابلوسازی به شمار میروند.

تابلو لایت باکس مگنتی

همانطور که از اسم این نوع تابلو مشخص میباشد با استفاده از آهنربا و مگنت های خاص ساخته شده و قابلیت تعویض رویه به راحتی را دارند. این مدل تابلو لایت باکس برای تابلوهای تبلیغاتی ای به کار میروند که نیاز به تعویض رویه در مدت زمان کوتاه دارند. برای ساخت این نوع تابلو ها از یک فریم که دور آن از مگنت ها و آهنرباهای خاص تشکیل شده اند و یک رویه که آن هم از مگنت های خاص درست شده است تولید میشوند، تا به راحتی به یکدیگر متصل و جدا شوند.

تابلو لایت باکس چلنیوم

در صنعت تابلوسازی تابلوهای لایت باکس به صورت انواع مختلف تولید و ساخته میشوند. یکی از انواع خاص آن تابلو لایت باکس چلنیوم میباشد که با استفاده از لبه چلنیوم تولید و ساخته میشود . استفاده از لبه چلنیوم  باعث میشود تا یک لایت باکس دو رو یا همچنین تک رو و زیبا و شیک ساخته شود و بیشتر به چشم بینندگان بیاید.