طراحی و نورپردازی حروف  چلنیوم با قیمت ارزان

استفاده از حروف برجسته چلنیوم در تابلو سازی در تهران و اصفهان و کرج و شیراز و..  سالهاست که رواج پیدا کرده .اما استفاده از حروف برجسته به تنهایی کافی نمی باشد . نوع نورپردازی داخلی یا خارجی برای تابلو سازی بسیار مهم است. طراحی نورپردازی حروف چلنیوم در ساخت  و نصب و تابلو سازی داروخانه و فروشگاه در تهران و اصفهان و کرج و شیراز و.. بسیار مهم است. نورپردازی حروف چلنیوم  مناسب باعث می شود تا روز  نمای بیشتری داشته باشد و افراد از فاصله های دور نیز بتوانند تابلو فروشگاه و داروخانه و برند شما را بهتر مشاهده کنند.

نورپردازی حروف چلنیوم

افراد و فروشگاه هایی که از حروف برجسته استفاده می کنند به دنبال بهتر دیده شدن ویترین و برند و کسب و کار خود می باشند. به همین دلیل نورپردازی حروف چلنیوم در هنگام نصب و اجرای حروف برجسته در تابلو سازی داروخانه ها و فروشگاه ها بسیار مهم است. جهت نورپردازی حروف چلنیوم در تابلوسازی از ابزارهای مختلف استفاده می شود. نورپردازی خارجی معمولاً از پروژکتور استفاده می‌شود و نورپردازی داخلی معمولا از اس ام دی یا ال ای دی استفاده می‌شود . در اینجا برخی از روش های نورپردازی اشاره می شود:

نورپردازی حروف چلنیوم

1.نورپردازی حروف چلنیوم با استفاده از اس ام دی بلوکی

سیستم اس ام های بلوکی در تابلو سازی در سالین اخیر نقشی بسیار کاربرد داشته و جایگاه مناسبی در تابلو سازی داروخانه و فروشگاه پیدا کرده است. تامین نور مناسب برای نورپردازی حروف چلنیوم یا استیل یا پلکسی گلاس با استفاده از اسامی بسیار رواج دارد .باتوجه به کیفیت نور اس ام دی و همچنین قیمت مناسب  امروزه بسیاری از شرکت های تابلو سازی از سیستم نوردهی بلوکی smd استفاده می‌کنند تا در تمام نقاط برجسته نور به صورت یک دست ایجاد شود. حتی در قسمت لبه های حروف برجسته کیفیت نور یکسان باشد.

نورپردازی حروف چلنیوم

بهترین  ومهمترین ویژگی اس ام دی آن است که مصرف برق بسیار پایین دارد و در طولانی مدت نیز دوام بسیار بالایی دارد . مصرف انرژی پایین در اس ام دی اف می شود تا گرمای ناشی از مصرف برق کاهش یابد و فشار کمتری به منبع انرژی وارد شود و عمر منبع تغذیه بسیار بیشتر گردد. ضمن اینکه قیمت اس ام دی امروزه بسیار مناسب و ارزان می باشد.

2.نورپردازی حروف چلنیوم  با لامپ نئون

در گذشته برای اجرای نورپردازی و تابلو سازی با استفاده از لامپ های نئون انجام می شد. لامپ های نئون در واقع لوله های شیشه شکل هستند که داخل آن الکترود های ویژه ای در ابتدای آن قرار داده شده و با استفاده از نئون درون لوله ها شارژ می شوند و روشن می گردد. شارژ این الکترودها موجب ایجاد روشنایی در لامپهای نئون می‌شود .

 

مهمترین ویژگی های آن از گذشته آن بوده که می‌توان در رنگهای مختلف تولید نمود و استفاده کرد. اما استفاده از آن در این سالها بسیار کمتر شده است. یکی از معایب لامپ های نئون عدم وجود نور یکدست و یکسان و یکنواخت درون تابلو می باشد. استفاده از لامپ های نئون باعث ایجاد صداهای آزار دهنده و نویز زیادی می شود .ضمناً هزینه های خرید و راه اندازی این تابلو ها بالاست و احتمال شکستن لامپ های نئون همیشه وجود دارد.

3.نورپردازی تابلو چلنیوم با اس ام دی و نور اندریک

سیستم نورپردازی نوراندریک در تابلو چلنیوم بسیار تاثیر گذار می باشد. نورپردازی نوراندریک سبب می‌شود تا سیستم تابش نور و نورپردازی از پشت حروف برجسته انجام شود. در واقع نوراندریک در یک نورپردازی مخفی ازپشت حروف چلنیوم می باشد. نورپردازی حروف چلنیوم  با نوراندریک معمولاً در تابلو چلنیوم با حروف پلکسی گلاس بسیار زیبا میشود.

 حروف چلنیوم

در این گونه نورپردازی ها حروف برجسته با فاصله با استفاده از یک پایه بر روی زمینه تابلو نصب می شود ونورپردازی حروف چلنیوم از درون حروف برجسته به بیرون به صورت مخفی انجام می شود .استفاده از نوراندریک در تابلو سازی در هنگام شب جلوی بسیار بیشتری به حروف برجسته می دهد  و نمای تابلو نما فروشگاه و داروخانه بیشتر می شود.

4.نورپردازی تابلو استیل نوراندریک

استفاده از حروف استیل جهت تابلو سازی بسیار رواج پیدا کرده است. لبه های استیل و روکش استیل جهت حروف برجسته استیل می شود که نور از داخل حروف برجسته به بیرون نباشد .تنها راه نورپردازی حروف برجسته استیل استفاده نور مخفی در اندریک می باشد که از داخل حروف برجسته بیرون به پشت حروف نورپردازی شود. در واقع لامپ های اس ام دی درون حروف برجسته به صورت معکوس نصب می شود و روکش های طلایی و نقره ای با استفاده از این روش در طی روز و شب بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد.

 

استفاده از رنگ های طلایی یا نقره‌ای استیل سبب ایجاد نمای بسیار زیبا و با دوام ای در حروف برجسته می شود. استفاده از حروف استیل با نور پردازی نوراندریک اعتماد بیشتر و ایجاد اعتبار و حس قدرت در برند و تابلو سردر فروشگاه و دارو خانه شما می شود.