تفاوت قیمت حروف استیل و چلنیوم در تابلو سازی اهواز

استفاده از حروف برجسته جهت تابلو سازی و نمای فروشگاه ها و ساختمان ها بسیار رایج شده است.  در واقع استفاده از تابلو حروف برجسته در سردر فروشگاه و ساختمان ها سبب تبلیغ برند و محصولات یک سازمان و فروشگاه می شود. حروف برجسته استیل و چلنیوم از آن در سطوح فلزی هستند که از ابتدای طراحی و ساخت تابلوهای کاربرد داشته است .ساخت حروف استیل

با اینکه استفاده از حروف چلنیوم برجسته از سال‌های گذشته مشتریان زیادی داشته اما بسیاری از افراد و سازمان‌ها به دنبال تابلو سازی با حروف برجسته استیل می باشند.  زیرا طرفداران زیادی دارد و تاثیر بسیار زیادی در تبلیغ یک برند ایجاد می‌کند. در گذشته معمولا از قیچی برای برش حروف و لبه های ورق استیل و چلنیوم استفاده می‌شد. اما امروزه استفاده از دستگاه برش لیزری و واترجت و همچنین دستگاه لیزری جهت جوش این ورق ها و حروف استفاده می کنند .

حروف استیل و چلنیوم تفاوت های بنیادی و ظاهری زیادی دارند که با توجه به سلیقه و مشتری و نوع تابلو استفاده می‌شود. تابلوهای چلنیوم و استیل شباهت هایی  به هم دارند . اما بهتر است تفاوت ساخت حروف چلنیوم و اسلام را قبل از سفارش یک تابلو در نظر بگیرید .برخی از تفاوت‌های تابلو چلنیوم و حروف استیل عبارتند از:ساخت حروف استیل

  1. مهمترین تفاوت حروف استیل و چلنیوم در نوع متریال و جنس مواد آن است که حروف چلنیوم از جنس آلومینیوم و حروف استیل از جنس فولاد ضد زنگ می باشد.
  2. یکی دیگر از تفاوت های حروف چلنیوم و استیل در نورپردازی و استفاده از نور و لامپ در هنگام نصب تابلو می باشد. در حروف چلنیوم معمولاً نورپردازی از درون حروف انجام می‌شود. اما در ساخت حروف استیل نورپردازی معمولاً از زیر و بصورت نوراندریک انجام می‌شود.
  3. هنگام ساخت حروف چلنیوم با توجه به طرح‌های چلنیوم که از یک نوار اسفنجی در  ساخت آن استفاده شده سبب می‌شود تا نفوذ گرد و غبار و آب به درون آن بسیار کاهش یابد. اما در حروف استیل برای جلوگیری از گرد و غبار و رطوبت و آب معمولاً در لبه های حروف با جوش لیزر و یا قلع لحیم می شود.
  4. تنوع رنگ در تابلو چلنیوم بسیار زیاد است و در رنگ‌های مختلف تولید می شود.اما تابلوی اصلی معمولاً رنگ های طلایی و نقره‌ای تولید می‌شود.
  5. مهمترین تفاوت که با حروف برجسته چلنیوم و استیل در میزان براقیت آن می باشد . تابلوهای با حروف چلنیوم در واقع مات می باشند ولی حروف برجسته استیل با توجه به نوع متریال آن بسیار براق و درخشان می‌باشد و انعکاس نور بسیار زیاد و زیبایی ایجاد می‌کند.
  6. تفاوت های تابلو های حروف استیل و چلنیوم در قیمت آن می‌باشد .زیرا قیمت آلومینیوم به صورت جهانی بسیار بالاتر از قیمت فولاد و استیل می باشد.  البته با توجه به کیفیت متریال حروف چلنیوم و استیل می توان با قیمت‌های مختلفی تهیه نمود.

تابلو سازی اهواز

در نهایت باید توجه کرد که قیمت تابلو چلنیوم و استیل با توجه به عوامل مختلف مشخص می گردد . قیمت تابلو چلنیوم استیل در تابلو سازی اهواز به اصفهان و تهران با توجه به عوامل مختلف بررسی و برآورد می شود . اما این که بین تابلو استیل و چلنیوم کدام یک برای مغازه و فروشگاه و یا نمای ساختمان شما  مناسب  می باشد نیاز مند این است که با مشاورین طراحی و ساخت تابلو سازی در اهواز و تهران و اصفهان و شهر خود تماس گرفته و مشاوره نمایید.  مشاورین فروش و طراحی و تابلو سازی گروه تابلو سازی تابان در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه طراحی و ساخت و نصب انواع تابلوهای حروف برجسته استیل و چلنیوم و غیره می باشند.

تابلو سازی اهواز
طراحی و ساخت تابلو استیل نوراندریک با قیمت ارزان در اراک

ساخت انواع تابلو با حروف برجسته استیل در شهر های مختلف جهت نصب در بالای سر در فروشگاه‌ها و یا ساختمان ها و سازمان ها و شرکت ها بسیار رواج پیدا کرده است.  بسیاری از تابلوسازان در شهرهای مختلف جهت سفارش ساخت حروف استیل برای مشتریان خود در  کارگاه‌های جوش و برش حروف استیل در اصفهان و تهران و تبریز همکاری می کنند.

گروه تابلو سازی تابان آماده همکاری جهت جوش و برش حروف استیل مورد نیاز به افراد همکاران نصاب در شهرهای مختلف مانند اراک و شیراز و اهواز می باشند. طراحی و ساخت تابلو استیل اندریک بسیار تخصصی بوده و از لحاظ نورپردازی و جذب مخاطب تاثیر بسیار زیادی دارد. طراحی و نصب تابلوهای استیل تاثیر بسیار زیادی در تبلیغ برند و محصولات آن برای یک فروشگاه و شرکت ایجاد می کند.تابلو سازی سوپرمارکت

تابلو استیل دارای کیفیت و عمر طولانی می باشد و قابلیت نصب لامپ و نورپردازی از پشت حروف استیل را بر روی تابلو نما دارد. که به آن در اصطلاح نورپردازی نوراندریک  با پایه مخفی گفته می شود. در ساخت بعضی از این تابلوها با حروف برجسته استیل از ورق استیل به اصطلاح نگیر با  ضخامت یک میل استفاده می شود. منظور از ورقه استیل نگیر آن است که جذب آهن ربا نمی شود. این خاصیت ورق های استیل نگیر به دلیل استفاده از نیکل و کروم در ساخت ورقه استیل می باشد که سبب کیفیت بالاتر و مقاومت در برابر عوامل محیطی و زنگ زدن می شود.

استفاده از ورق های استیل بگیر که جذب آهنربا میشود و کاهش هزینه های حروف برجسته می گردد. اما در شرایط مختلف جوی مقاومت کمتری از خود نشان می دهد و ماندگاری کمتری خواهد داشت. ساخت تابلو حروف برجسته استیل با نور پردازی نوراندریک با حروف استیل نگیر باعث کاهش  هزینه تولید تابلو می شود .تابلو سازی شیراز

جهت مشاوره برای طراحی و ساخت حروف استیل با قیمت ارزان در اراک و تهران و سمنان می توانید با افراد با تجربه در حوزه تابلو سازی و حروف برجسته در شهر خود مشاوره نمایید یا با مشاوران و افراد با تجربه این شرکت در تمام ایام هفته تماس گرفته و نسبت به انتخاب نوع تابلو و کیفیت متریال آن و نوع نورپردازی مشورت کنید.

فروش عمده ورق کامپوزیت در زنجان

در سالیان اخیر صنعت تابلو سازی در سراسر ایران بسیار متحول شده است. استفاده از ورق های کامپوزیت تحول بسیار زیادی در نما سازی و زیباسازی در فروشگاه‌ها و بسیاری از پمپ بنزین ها و کارخانجات و نمای ساختمانها شده است . ورق کامپوزیت در واقع از جنس آلومینیوم به صورت دو لایه می باشد که ما بین دو لایه ورق آلومینیوم از مواد بازیافتی پلی اتیلن استفاده می گردد . استفاده از مواد پلی اتیلن در داخل ورق کامپوزیت سبک می شود تا سبک و محکم شود.تابلو سازی اهواز

ضمناً کیفیت ورق آلومینیوم باعث می شود تا در هنگام برش و تا کردن در هنگام نماسازی یا نصب حروف برجسته بسیار راحت شود و کیفیت ورقه‌های کامپوزیت تاثیر بسیار زیادی در کیفیت کار تابلو نما و یا نماسازی ساختمان و کارخانجات ایفا می کند.  کیفیت و ماندگاری ورق های کامپوزیت در شرایط مختلف محیطی و گرما و سرما و رطوبت و گرد و خاک بسیار بالا می باشد .شرکتها و کارخانجات آلومینیوم سازی معمولاً اقدام به تولید ورقهای کامپوزیت می‌نمایند.تابلو سازی اهواز

جهت خرید عمده انواع ورقهای کامپوزیت جهت نماسازی توسط همکاران و شرکت های تابلو سازی در زنجان و کرج و قم و… می توانید به کارخانجات آلومینیوم سازی و تولید کنندگان ورق های کامپوزیت مراجعه نمایید و یا با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و با ارزانترین قیمت انواع ورق های کامپوزیت مورد نیاز خود را جهت ساخت نما یا تابلوسازی سفارش دهید.