طراحی و  تابلو سازی فروشگاه  در همدان

طراحی و ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای فروشگاهی امروزه بسیار مورد توجه و صاحبان کسب و کار در تهران و همدان و خرم آباد و دیگر شهرها قرار گرفته است . امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در حوزه جذب مشتری و ایجاد دکوراسیون های جذاب وجود دارد ، کیفیت ساخت تابلو و نورپردازی آن بسیار مهم است.

طراحی تابلو فروشگاهی

طراحی و ساخت یک تابلو فروشگاهی متناسب با نوع کسب و کــار و روانشناسی مخاطبین و مراجعه کنندگان بسیار لازم و ضروری می باشد. لذا باید از لحاظ جامعه شناختی و روانشناسی مخاطب اقدام به طراحی و ساخت تابلو فروشگاهی متناسب برای کسب و کار خود نمایید .برای اینکه بدانید در همدان و تهران و خرم آباد تابلو مغازه و فروشگاه چطور جذابیت بیشتری برای مشتریان مخاطبان ایجاد کند باید موارد مختلفی را رعایت کنید .برخی از این موارد عبارتند:

  • آشنایی با انواع طراحی تابلو فروشگاهی

برای آنکه بتوانید بهترین نوع تابلو متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید باید حتماً در سطح شهر و یا از طریق اینترنت و انواع تابلو های فروشگاه ها را مشاهده و بررسی نمایید. نوع تابلو با استفاده از حروف برجسته مختلف طراحی و ساخته می شود. همیشه سعی کنید قبل از سفارش تابلو سر در مغازه و یا ساخت نما و دکوراسیون با انواع روشهای تابلو سازی و ساخت دکوراسیون و نما آشنا شوید.

طراحی تابلو فروشگاهی

جهت این کار می توانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید و به راحتی از ویژگی های انواع تابلو و حروف برجسته آگاه شوید تا   بتوانید متناسب با شرایط آب و هوایی و نوع کسب و کار خود و با توجه به نوع مخاطبان و مشتریان خود بهترین نوع حروف برجسته و تابلو را انتخاب نمایید.

  • طراحی تابلو متناسب با کسب و کار

طراحی تابلو مغازه سخت ترین بخش کار می باشد که در یک تعامل دو طرفه بین مشتری و طراح باید متن و تصویری که قرار است به صورت سه بعدی ساخته شود و بر روی نمای مغازه نصب گردد طراحی شود. مشاهده تابلو های مغازه و فروشگاهی در نقاط مختلف شهر توسط مشتری کمک بسیار زیادی به ایجاد ذهنیت مناسب جهت طراحی تابلو فروشگاهی می نماید.

طراحی تابلو فروشگاهی

  • انتخاب فونت مناسب جهت ساخت حروف برجسته

استفاده از فونت نامناسب علاوه بر اینکه باعث میشود تابلو مغازه ناخوانا شود، سبب کاهش جذب مشتری می گردد . استفاده از فونت مناسب تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مشتریان و جذب افراد به کسب و کار شما ایفا می کنند. مهم ترین نکته در انتخاب فونت جهت تابلو سازی آن است که از فاصله های دور به راحتی خوانده شود و نوع رنگ فونت مناسب باعث فشار به چشم مخاطب نشود.

  • ایجاد زیر سازی محکم و مناسب

یکی از نکات بسیار مهمی که در ساخت روز برجسته و تابلوسازی دیده نمیشود زیرسازی و اسکلت بندی محکم و مناسب با توجه به ابعاد و مکان تابلو می باشد. جوشکاری و استفاده از پروفیل های آهن و اتصالات محکم سبب می شود تا تا سالهای سال یک تابلو نما محکم و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشید.

طراحی تابلو فروشگاهی

  • استفاده از کامپوزیت یا ترموود جهت نصب حروف برجسته

حروف برجسته معمولاً بر روی سطوح صاف نصب میشود .جهت ساخت تابلو مغازه معمولاً از نمای کامپوزیت یا ترمووود جهت نصب حروف برجسته استفاده میشود .که با توجه به نوع حروف برجسته از انواع مختلف کامپوزیت یا ترموود قبل از نصب حروف برجسته استفاده می گردد. برخی از اوقات حروف برجسته بر روی دیوار ساختمان ها و یا اسکلت های فلزی نصب می گردد.

  • نورپردازی متناسب با نوع حروف

مهمترین نکته  راجع به طراحی و تابلو سازی تابلو فروشگاهی نوع نورپردازی حروف می باشد . روش های نورپردازی حروف از بیرون و از داخل متداول می باشد . با توجه به جنس حروف برجسته می توانید از انواع نورپردازی مناسب استفاده نمایید. نور  پردازی حروف برجسته معمولاً با استفاده از لامپهای اس ام دی متداول می باشد. فقط به یاد داشته باشید نورپردازی باید سبب خواناتر شدن حروف برجسته بر روی تابلو گردد نه اینکه تشخیص حروف برجسته از فاصله های دور و نزدیک کاهش یابد.

  • توجه به ابعاد و مکان قرار گرفتن تابلو فروشگاه

نکته دیگری که در تابلو سازی بسیار مهم است و ابعاد تابلو و مکان قرار گرفتن تابلو باشد . شما اگر زیباترین تابلو حروف برجسته را بسازید اما زاویه دید مناسبی برای مخاطبان و مشتریان داشته باشد در واقع فقط پول خود را دور ریخته اید. لذا همیشه با توجه به زاویه دید مخاطبان و همچنین ابعاد تابلو اقدام به طراحی و تابلو سازی مناسب با کسب و کار خود نمایید.

طراحی تابلو فروشگاهی

مهمترین اشتباه صاحبان کسب و کار در انتخاب نوع تابلو فروشگاهی

هدف از طراحی حروف برجسته و تابلو سازی برای فروشگاه جذب مشتری و افزایش فروش می باشد .لذا سعی کنید بهترین و مناسب ترین تابلو جهت کسب و کار خود را انتخاب نمایید. مهمترین اشتباه در طراحی و تابلو سازی از طرف مشتریان آن است که به دنبال قیمت ارزان جهت ساخت تابلو می گردند.

ساخت تابلو حروف برجسته درباره سرمایه گذاری جهت بازاریابی و تبلیغات کسب و کار شما می باشد. لذا کسب و کار خود را قربانی ارزان بودن و قیمت پایین و افراد ناشی و بی تجربه نکنید . یکبار و با کیفیت خوب تابلو نما فروشگاه خود را به افراد و شرکت های تابلو سازی با تجربه سفارش دهید و سالهای سال مشتریان خود را افزایش دهید.