مزایای استفاده از حروف استیل در تابلو سازی

  • حروف استیل جهت تابلو سازی در مدل‌های مختلفی تولید می شود که برخی از مدل ها عبارتند از:
    استیل پولیش خورده یا براق
    استیل خشدار یا مات

در واقع استیل مات یا استیل براق هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و برای فضاهای داخلی و خارجی فاده می‌شود . استیل ۳۰۴ در فضای خارجی و استیل ۳۱۶ بیشتر برای ساخت بدنه تابلوهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. برش تابلو استیل معمولا از طریق واترجت و لیزر با دستگاه مخصوص انجام می‌شود که برای برش آلیاژهای استیل و فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرند . جدیدترین انواع دستگاه برش فلزات دستگاه فایبر لیزر می باشد که در هنگام برش و جوش استیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تابلو سازی در اصفهان

استفاده از حروف استیل جهت تابلو سازی  در اصفهان و اراک و زنجان و… امروز بسیار رواج پیدا کرده است. استفاده از حروف استیل تاثیر بسیار زیادی در جذابیت تابلو سر در فروشگاه یا ساختمان و ایجاد اعتبار و قدرت در برند شما ایجاد می کند. استفاده از  حروف استیل در تابلو سازی مزایای بسیار زیادی دارد .برخی از ویژگی ها عبارتند از:

  1. جلوه زیبا و طبیعی حتی بدون هیچگونه رنگ
  2. قابل استفاده در شهرهای ساحلی و مناطق مرطوب
  3. کیفیت و دوام بالا و عمر زیاد
  4. هزینه  نگهداری و مراقبت بسیار پایین
  5. ضد زنگ و خوردگی و خش

تابلو سازی در اصفهان

البته کیفیت حروف برجسته استیل با توجه به نوع متریال و جنس آن از نوع چینی بی کیفیت مواد درجه یک ایرانی یا آلمانی مشخص می شود . که کیفیت جنس استیل مورد استفاده بالاتر باشد طبیعتا عمر و ماندگاری آن بیشتر و هزینه بالاتری نیز باید پرداخت کنید.  البته این نکته باید همیشه در ذهن مشتریان باشد که هزینه کردن برای تابلو و سردرد مغازه با استفاده از حروف استیل در واقع سرمایه گذاری جهت تبلیغات در طولانی مدت می باشد.

تفاوت قیمت تابلو سازی در اصفهان و تهران

تابلوسازی در سالیان اخیر در بسیاری از شهرها توسعه پیدا کرده است و در شهرهای صنعتی و بزرگ افراد ماهر و با تجربه و شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی اقدام به طراحی و ساخت و نصب انواع تابلوهای برجسته در سطح شهر و به این برای سازمانها و حتی مغازه های کوچک و فروشگاه ها و ساختمان ها می نمایند. استفاده از تابلوهای برجسته تاثیر بسیار زیادی در زیباسازی شهری و جذب مخاطبین ثبت برند و محصول ایفا می‌کند.

تابلو سازی در اصفهان

قیمت و هزینه تابلوسازی در اصفهان و تهران و کرج به تبریز نسبت به عوامل مختلفی مشخص می‌شود. برخی از این فاکتورها که در تعیین قیمت یک تابلو استیل در اصفهان و تبریز و تهران و برای هر مشتری تاثیرگذار است عبارتند از:

  • قاب مورد استفاده در تابلو و جنس آن ( کامپوزیت یا ترمووود)
  • اندازه و قطر حروف مورد استفاده
  • نورپردازی خارج و داخل تابلو و روش برجسته
  • اندازه قطر لبه‌های حروف 
  • طول و عرض تابلو نما
  • فونت و اندازه حروف به کار رفته روی تابلو
  • تعداد رنگ های مورد استفاده در ساخت حروف برجسته
  • متریال و جنس مواد مورد مصرف در ساخت برجسته و تابلو
  • و…

 

تابلو سازی در اصفهان

جهت استعلام قیمت طراحی و ساخت و نصب تابلو حروف برجسته مورد نیاز و با توجه به سلیقه خود می توانید با مشاورین فروش و نصب تابلوسازی در اصفهان و تبریز و تهران و کرج و دیگر شهرها تماس بگیرید. مشاورین با تجربه این شرکت نیز با سالها تجربه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره جهت طراحی و ساخت و نصب تابلو حروف برجسته در تمام ساهات شبانه روز و حتی در ایام تعطیل می باشند.

ساخت حروف استیل با قیمت همکاری در تهران

در ساخت حروف برجسته در جهت تابلو سازی در شهرهای مختلف از معمولاً ورقه های طلایی و نقره ای استفاده می شود. که در کارگاهها برش با اندازه مورد نظر مشتری با استفاده از دستگاه لیزری یا واترجت برش داده می شود. ساخت حروف برجسته استیل معمولا توسط افراد بسیار حرفه ای و مجرب با استفاده از دستگاه های لیزری انجام می شود. کیفیت و تمیز بودن جوش و برش در روش برجسته استیل بسیار مهم است و زحمت بسیار بالایی دارد. لذا قیمت ساخت حروف برجسته استیل نسبت به حروف برجسته دیگر بالاتر میباشد .

تابلو سازی در اصفهان

کیفیت حروف استیل و شیک بودن و میزان جلوه زیاد آن نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی نیز بیشتر می باشد در واقع هزینه ای که جهت ساخت حروف استیل و ساخت تابلو برای نمای یک ساختمان و فروشگاه انجام می‌شود ارزش هزینه کردن دارد . بسیاری از افراد در شهرهای مختلف در زمینه تابلو سازی و نصب حروف برجسته فعالیت می‌کنند. اما ساخت حروف برجسته استیل و چلنیوم توسط افراد ماهر در برخی شهرها انجام می‌شود.

تابلو سازی در اصفهان

ساخت حروف استیل جهت همکاران مختلف در شهرهای اصفهان و تبریز و اراک و اهواز و دیگر شهرها توسط مجموعه انجام می شود که با توجه به طرح و متریال مورد نظر مشتری به این مجموعه سفارش داده می شود .همکاران محترم در سراسر کشور می توانند جهت سفارش حروف استیل مورد نیاز خود با قیمت مناسب با تابلوسازی تابان تماس گرفته و ثبت سفارش و استعلام قیمت نمایند. این مجموعه در اسرع وقت و با کیفیت بالا و ارزان ترین قیمت جهت همکاران مختلف در شهرهای اصفهان و تبریز و اراک و مشهد و اهواز و کرمانشاه و دیگر شهرها در حال ارائه خدمات می باشد.