تابلو سازی یکی از جدیدترین روش های تبلیغات محیطی محسوب می شود. روش های تبلیغات هر روزه ارتقا می یابند و خلاقیت در تبلیغات بسیار تاثیر گذار می باشد. یکی از مهمترین روشهای تبلیغات طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی در یک فروشگاه و داروخانه و یا سازمان می باشد . دکوراسیون خارجی اولین جایی است که یک فرد و مشتری و مخاطب با برند و فروشگاه شما آشنا می شود .یکی از مهمترین پیشرفت هایی که در صنعت تبلیغات و تابلوسازی محیطی روی داده طراحی و ساخت حروف و تابلوهای برجسته باشد.

تابلو سازی داروخانه

روش های نوین تابلوسازی داروخانه در کرج

استفاده از روش های ترکیبی در تابلو سازی داروخانه و مغازه در کرج و تهران و قزوین بسیار رواج پیدا کرده و تابلوسازان هنرمند با ترکیب انواع حروف برجسته و زمینه های جذاب برای نصب حروف برجسته روش های جدیدی برای تابلو سازی ابداع نمودند. برخی از روشهای نوین تابلو سازی امروزه عبارتند از:

تابلو سازی داروخانه

  • تابلو چلنیوم: تابلو چلنیوم یکی از مهمترین پیشرفت های صنعت تابلوسازی داروخانه  و فروشگاه در کرج و تهران و اصفهان می باشد که توانسته کمک بسیار مهمی در کاهش هزینه ها و ایجاد خلاقیت در طراحی و تابلو سازی با انواع سلیقه ها ایجاد کنند. با استفاده از ورق های آلومینیوم و آلیاژهای خاص کمک بسیار شایانی در صنعت تابلو سازی چلنیوم ایجاد شده است. تابلو‌چلنیوم بسیار با کیفیت و بادوام هستند و بسیار انعطاف پذیر و سبب می‌شود تا در مناطق مختلف آب و هوایی و انواع حروف و طرح گرافیکی را به راحتی با استفاده از از حروف چلنیوم آلومینیومی تولید نمود و انواع روش نورپردازی را در آن اجرا نمود.

تابلو سازی داروخانه

  • تابلو نویسی: تابلو نویسی یکی از زیباترین روشهایی است که طرفداران بسیار زیادی در کرج و تهران و اصفهان  پیدا کرده است . در این حالت به جای ایجاد یک زمینه برای نصب حروف برجسته دیگر در جاهای مختلف بر روی دیوار یا ستون ها جاهای دیگر می‌توان به راحتی انواع حروف برجسته با نور پردازی های مناسب طراحی و اجرا نمود. در این حالت دست تابلو ساز برای استفاده از متریال های مختلف برای ساخت و طراحی حروف برجسته کاملاً باز می باشد .در این حالت قاب و فریم و چهارچوب مشخصی برای تابلوسازی داروخانه  وجود نخواهد داشت و به راحتی می توان از شرایط محیطی مختلف برای نصب حروف و تابلو نویسی استفاده نمود.

تابلو سازی داروخانه

  • تابلوهای روان ال ای دی: در سالیان اخیر استفاده از از لامپهای ال ای دی و اس ام دی جهت طراحی و نورپردازی در تابلوسازی داروخانه و مغازه کاربرد پیدا کرده است. تابلو روان ال ای دی به شما این امکان را میدهد تا در فضای کوچک تمام متن و جملات و پیامهای خود را به صورت روان متحرک به صورت دیجیتالی نمایش دهید و مخاطبان را در زمانی بسیار کوتاه با برند و محصول خود آشنا نمایید.

برخی از انواع تابلو های ال ای دی به صورت روان و برخی دیگر به صورت ثابت می باشند و حالت چشمک زن دارند. برخی از تابلوهای ال ای دی روان می باشند .در رنگهای مختلف با انواع ال ای دی و اس ام دی ها قابل طراحی و تولید می باشند و انواع تصاویر را نیز می توانید با استفاده از تابلو روان ال ای دی در ابعاد کوچک های ابعاد بسیار بزرگ طراحی و اجرا نمایید . استفاده از ال ای دی روان در ابعاد بزرگ در تبلیغات شهری بسیار رواج پیدا کرده است.

تابلو سازی داروخانه