تابلو فلکسی چیست؟

تابلوهای فلکسی از سالیان  گذشته در صنعت تابلو سازی استفاده می‌شود. قیمت تابلو فلکسی فیس جایگاه بسیار مناسبی داشت . اما در سالیان اخیر با رونق استفاده از حروف برجسته و انواع تابلوهای کامپوزیت و چلنیوم ، جایگاه خود را از دست داده است. در گذشته طرح های تابلو های فلکسی بر روی استیکر چاپ شده و استیکر ها بر روی متریال فلکسی چسبانده می‌شد. البته طراحی و چاپ استیکر و چسباندن بر روی تابلو فلکسی ساده نبود و بسیار وقت گیر و دقیق بود.  روش ساخت تابلو با استفاده از استیکر پس از ورود پرینتر های فلکسی منسوخ شد و تصاویر با استفاده از چاپگر های بزرگ فلکسی برای فلکسی چاپ و استفاده می‌شود و دیگر از استیکرها استفاده نمی گردد. تابلو فلکسی فیس

فلکسی بسیار پرکاربرد و مقرون به صرفه می باشد. متریال فلکسی در کشورهای چین و کره تولید می‌شود و بهترین نوع آن کره ای می باشد. انواع فلکسی چینی معمولاً ۱۸ اونس و فلکسی کره‌ای 20 اونس می باشد. در واقع متریال فلکسی به جنس اطلاق می شود که نور را از خود عبور داده و از جنس پلی اتیلن می باشد.

 

تابلوهای فلکسی با بنر تفاوت دارد .یکی از عمده ترین تفاوت های بنر و تابلو فلکسی توانایی عبور از جنس فلکسی میباشد که بنر این امکان را ایجاد نمی کند .در نتیجه برای تابلوهایی که نیاز به نور ندارند بنر مناسب است و می توان از بیرون پردازی نمود. اما جهت ساخت تابلوهای که درون آن نورپردازی می شود حتماً باید از فلکسی استفاده نمود.

فلکسی فیس معمولاً تیره تر از بنر چاپ می شود که به خاطر وجود لامپ مهتابی داخل تابلوهای فلکسی فیس می باشد تا تناسب نوری در هنگام شب داخل تابلو ایجاد گردد.

قیمت تابلو فلکسی فیس

ویژگی تابلوهای فلکسی فیس

تابلوهای فلکسی فیس ویژگی منحصر به فردی دارد که هنوز مورد توجه بسیاری از افراد و مغازه داران و صاحبان صنایع قرار دارد. تابلو فلکسی فیس علاوه بر نورانی بودن و قابلیت عبور نور امکان تعویض روی فلکسی قاب تابلو فلکسی فیس را دارد. از این خصوصیت می‌توان جهت تغییر طرح های تابلو های فلکسی با توجه به مناسبت های مختلف استفاده نمود.

یکی از مزایای بسیار منحصر به فرد تابلو فلکسی مقاومت آن در برابر شرایط مختلف محیطی و باد و باران و آفتاب و گرما و سرمای شدید می باشد. همین ویژگی باعث شده تا در مناطق مختلف آب و هوایی در شهرهای مختلف و در محصولات و فروشگاه های متنوع استفاده گردد. ویژگی دیگر تابلو فلکسی فیس قابلیت عبور نور و نورپردازی از درون تابلو می باشد.قیمت تابلو فلکسی

قیمت طراحی تابلو های فلکسی در شهر ری

قیمت طراحی و ساخت تابلو فلکسی بسیار مقرون به صرفه می باشد و در چند مرحله قابل انجام می باشد .جهت روشنایی درون تابلو فلکسی از لامپ های مهتابی یا ال ای دی استفاده می شود. روکش تابلو فلکسی معمولاً به سه روش لولایی و پرچی و سپری نصب می‌شود.
به طور کلی تابلوهای فلکسی فیس در ۴ مرحله طراحی و ساخته می‌شود. قیمت طراحی و ساخت تابلو فلکسی فیس در شهری و دیگر نقاط تهران با توجه به این مراحل تعیین می گردد:

  1. طراحی تابلو که توسط طراحان و گرافیست و توسط نرم افزار کورل معمولاً انجام می‌شود
  2. چاپ طرح بر روی متریال فلکسی توسط چاپگر های بزرگ فلکس انجام می‌شود
  3. ساخت قاب پروفیلی از جنس گالوانیزه آلومینیوم معمولاً انجام میشود
  4. نورپردازی بر روی ورق های گالوانیزه داخل قاب فلکسی یا پروفیلی انجام می‌شود نورپردازی به وسیله ال ای دی یا اس ام دی یا مهتابی داخل قاب فلکسی قابل انجام می باشدساخت تابلو فلکسی فیس

جهت استعلام قیمت طراحی و ساخت تابلو فلکسی فیس در تهران و کرج و دیگر شهرها و نقاط مختلف تهران نیاوران و شهرری و پیروزی و پاسداران می‌توانید با مشاوران با تجربه گروه تابلو سازی تابان تماس بگیرید.