Project Description

مراحل تابلو سازی و طراحی حروف برجسته پروژه  فروشگاه کیف ایتالیایی در ایران مال

طراحی و ساخت و نصب حروف برجسته و تابلو سازی   کار بسیار حرفه ای و سخت و دقیق می باشد و کسب تجربه در این صنعت بسیار حائز اهمیت است .تابلوسازی یک کار هنری و صنعتی و ترکیبی از چند تخصص می باشد. برای طراحی و تابلو سازی حتماً به شرکتهای با تجربه مراجعه نمایید . گروه تابلوسازی تابان با سالها تجربه به عنوان یک مشاور از صفر تا صد طراحی وساخت و  نصب   یک تابلوی نما شیک و زیبا در کنار شماست.

مراحل طراحی و تابلو سازی فروشگاه کیف  ایتالیایی در ایران مال به شرح زیر می باشد:

  • مرحله اول :طراحی در این مرحله حروف یک تابلو با استفاده از برنامه‌های کرل یا اتوکد طراحی و اندازه گیری می شود.

 تابلو سازی فروشگاه کیف و کفش

  • مرحله دوم :برش ورق پلکسی می باشد و حروف طراحی شده بر روی ورق پلکسی گلاس در رنگ های مختلف برش زده می شود.

  • مرحله سوم: خم کردن لبه چلنیوم با دستگاه اتوماتیک میباشد. دستگاه عملیات خم مربوط به لبه چلنیوم را به همراه برش قسمت های لازم انجام می دهد و در زوایای مختلف تولید و برش می زند.

 تابلو سازی فروشگاه کیف و کفش

  • مرحله چهارم :چسباندن لبه چلنیوم به پلکسی می باشد پس از آماده شدن چلنیوم لبه حروف پلکسی بر روی میز آهنی با انواع همراه با های مخصوص ثابت میشود و با چسب یک دو سه لبه چلنیوم به پلکسی چسبانده می شود.

 تابلو سازی فروشگاه کیف و کفش

  • مرحله پنجم: اجرای زیرسازی حروف می باشد که برای این کار از ورق های pvc استفاده می شود. این ورق ها در برابر نور آفتاب و باد و باران و سرما و گرما مقاوم بوده و برای زیرسازی حروف برجسته و تابلوهای نما استفاده می شود. حروف برجسته ساخته شده بر روی ورق پی وی سی قرار گرفته داران خط کشیده می شود و به وسیله دستگاه سی ان سی و لیزر برش میخورد.

 تابلو سازی فروشگاه کیف و کفش

  • مرحله ششم: اجرای نورپردازی در حروف می باشد که با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی انجام می شود. این لامپ ها بسیار با کیفیت بوده و در مقابل رطوبت و باد و باران مقاوم می باشد و بسیار کم مصرف می باشند. نورپردازی مهمترین بخش تابلو سازی و نصب حروف برجسته می‌باشد و تاثیر بسیار زیادی در ذهن مشتری و جذب افراد ایفا می کنند.

تابلو سازی فروشگاه کیف و کفش

  • مرحله هفتم: آماده سازی جهت نصب و ارسال به محل پروژه و نصب بر روی تابلوهای کامپوزیت یا دیوار یا ترمووود انجام می شود.